Chyby ktoré robíme                         v Supermarkete 

01.09.2018

Väčšina ľudí žije v neustálom strese a nemajú čas sa zamyslieť čo to vlastne kúpili v Supermarkete.

Mojou úlohou je poukázať na chyby ktoré robíme v supermarkete , a tým zlepšiť kvalitu nášho života.

Z mojej analýzy vyplýva ľudia kupujú najviac tieto potraviny

  • Čipsy
  • Energetické nápoje
  • Bagety balené
  • cukríky
  • keksy
  • Sladké piva
  • pizza-mrazené výrobky a to vo veľkom-samé polotovary
  • fornetti
  • plechovke nápoje
  • Alkohol
  • nátierky v tube
  • pivá
  • sladké vody
  • sladké mliečne výrobky

Tieto výrobky nakupujeme vo veľkom. Na chvíľu zastaňte v supermarkete a rozhliadnite sa vôkol seba a uvidíte skoro každom košíku jeden s týchto produktov .Niekto ma viac niekto menej. Zamyslite sa na jednou vecou každý jeden produkt s tohto zoznamu ma vysokú energetickú hodnotu väčšina z nás si tento produkt zakúpi večer a potom už nevída zo seba žiadnu energiu a to je zle.Všetka energia sa uloží v našom tele. Mnoho ľudí z nášho okolia je závislých na sladkých nápojoch a hovoria že bez nich by si nevedeli predstaviť život. A to je chyba ľudia by mali sa zbaviť tejto závislosti. Je to závislosť nakupovania nezdravých potravín. Moja rada je snažte sa obmedziť nákup týchto produktov budete zdravší a hlavne budete sa cítiť dobre. Jednotlivé produkty si rozoberieme v ďalších častiach blogu .Chcem sa vám poďakovať že ste navštívili našu stránku. Mojim cieľom je ukázať ľuďom ako by mali začať , keď chcú schudnúť a byt zdravší☻ Snažím sa ich upozorniť na nástrahy ktoré nám ponuka život. 

schudnutdokrasy.com 2018 by Noctua
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky